Podľa zástupcu riaditeľa pre obchod a služby štátneho podniku
agrokomplex Národné výstavisko Nitra Ondreja Vaňa sú časy, keď
automobilky prichádzali na autosalón s viacerými európskymi premiérami,
už minulosťou. "Značky hľadajú iné spôsoby marketingovej komunikácie.
Nové modely predstavujú automobilky cez sociálne siete, cez ktoré ich
vedia predstaviť naraz do celého sveta," skonštatoval. Tento trend bol podľa neho viditeľný aj na nemeckom autosalóne.
Budúcnosť autosalónov vidí Vaňo v podobe, ktorou sa uberá aj nitrianska výstava. "Značky
budú zastúpené lokálnymi dílermi, s podporou importu. Autosalóny už
nebudú bývať také honosné, ako bývali pred nástupom sociálnych sietí a
všeobecne internetu," domnieva sa. Priestor na prezentáciu však zostáva, pretože záujemca o kúpu auta si ho nekúpi cez internet. "Chce si ho vyskúšať, posadiť sa doňho, vyskúšať jazdu. A práve tu je priestor porovnať si naraz značky a automobily," zhodnotil budúcnosť výstav Vaňo.